Search This Blog

Monday, December 28, 2009

Salam Perjuangan.

Salam Ukhwah dan Salam Mawardah buat semua pengunjung blog.
Bersyukur kepada Ilahi kerana dapat lagi membuka dan mengunjung laman sawang ini. @na mengunakan laman ini hanya sebagai perkongsian pengalaman bukannya untuk pendebatan. @na kongsikan bersama pengalaman setelah agak lama tidak meng “update” blog ini.

Setelah sekian umat Islam maklum, kita telah menyambut Awal Muharram 1431 Hijrah pada 18 Disember 2009 dengan tema Ummah Pemangkin. Ia disambut lebih awal berbanding tahun baru Masihi.

Oleh itu apa perkembangan terbaru? Emmmm….Bermula tahun baru 1431 dan 2010 ini, @na telah diberi peluang sekali lagi oleh Allah Taala untuk menyambung pengajian peringkat Sarjana di Universiti Utara Malaysia dalam kursus Sains Pengurusan.

Alhamdulillah… pada 21 Disember 2009, bersamaan 4 Muharram 1431, @na bersama kawan (@jja) yang berkongsi bilik penginapan bersama di DPP TNB berjalan ke College Of Business (COB) untuk “register”. Before that, Jue sms to join together us. So, we await at DPP TNB until 10.30am. At that time, @na await fax from my brother in-law about bill payment slip. His helped to payment for registration amount three thousand above. (Thank You My Brother and Sorry disturd you work last day.)

At COB, we’re registrated



the fees are very expensive..if you don't work and any supported. So. must good luck always. Be strong !!!




Pergorbanan besar dalam menimba ilmu dari segi kewangan, tenaga dan diri sendiri. Semoga kejayaan tetap bersama-sama kita, sesungguhnya malaikat akan bersama-sama dengan orang yang menuntut ilmu ataupun dalam majlis ilmu. Mudah2an kita tergolong dalam golongan tersebut.

No comments:

Madah Ilmuan

Saya Ada satu epal, anda Ada satu epal. Kita tukar epal, anda Ada satu Dan saya tetap Ada satu. Jika anda Ada satu ilmu Dan saya Ada satu ilmu, kemudian Kita tukar ilmu tersebut, anda Ada dua ilmu Dan saya Ada dua ilmu...

Just to charge information

Indahnya Kata-kata

Jujurlah terhadap diri sendiri ketika bermuhasabah. Koreksi satu persatu kesalahan kita. Jangan nafikan realiti. Setelah disedari kelemahan dan kesilapan kita, maka akui hakikat itu. Ingat, kita perlu maafkan diri kita kerana kita juga perlu mengasihi diri kita sendiri.

INgat2kan....Sekarang Bulan Ramadhan 1430 H

Total Pageviews