Search This Blog

Monday, September 15, 2008

salam kasih


Sambil2 tu dengar budak kecik nasyid arab..:
hiburkan hati saper yang tiket bas xbeli lagi
tapi jangan tak p beli plak..
@na dah beli, beli dalam booking, yg pastinye tiket bas da la
24hb ni dah, kejap jer bila pk nak balik, dah kita dok nati2 kee :)..waantum/antunna?

Tiket balik kelantan, cepat sangat lakunye..
lebih macam gapo ler nak ibaratnya "pisang goreng panas" laku tiket lagi.
maklum la, balik kampung cuti raya nga mak ayah..
sapo xsey..sedih la dok di perantau..
kot2 maner pun balik jugak walau jauh dalam semenanjung..
org kelate plak ramai yg suka merantau.jadinye berebut rebut la puak2 klate g beli.

time balik kampung tentung meriah la..
semua org rasa bahagia, lebih2 lagi emak dan ayah yg dok menunggu.
emm...tak sabar la plak...Sabar2
waakhir ayat..jangan lupa jagak yg kita sekarang berada di bulan Ramdha. sudah masuk pertengahan Ramadhan=magrifah (keampunan)

“Ya Allah, ampunkanlah dosaku, ampunkan dosa ibu bapaku dan rahmatilah mereka dengan kasih sayang-Mu, sebagaimana mereka menyayangiku ketika diriku masih kecil”.

Tingkatkanlah amal ibadat kita, berdoa yang baik2..semoga kita senantiasa dalam rahmat ALLAh dan dimudahkan amalan utk kebajikan InsyaALLAH._widad

video

nasyid arab..best

No comments:

Madah Ilmuan

Saya Ada satu epal, anda Ada satu epal. Kita tukar epal, anda Ada satu Dan saya tetap Ada satu. Jika anda Ada satu ilmu Dan saya Ada satu ilmu, kemudian Kita tukar ilmu tersebut, anda Ada dua ilmu Dan saya Ada dua ilmu...

Just to charge information

Indahnya Kata-kata

Jujurlah terhadap diri sendiri ketika bermuhasabah. Koreksi satu persatu kesalahan kita. Jangan nafikan realiti. Setelah disedari kelemahan dan kesilapan kita, maka akui hakikat itu. Ingat, kita perlu maafkan diri kita kerana kita juga perlu mengasihi diri kita sendiri.

INgat2kan....Sekarang Bulan Ramadhan 1430 H

Total Pageviews